BONITACE MLADÁ BOLESLAV

04.04.2015 09:00

BAGS JE CHOVNÝ PES!!!!

4.4. jsme se brzo ráno vypravili na bonitaci do Mladé Boleslavi, počasí nám přálo a nervy jsme drželi na uzdě, jak to jen šlo. Naštěstí Bags je na rozdíl ode mě pohodář:-). Nastoupili jsme hned druzí a k mému překvapení Bags podporoval mě a ne já jeho:-). Nechal se poslušně identifikovat čtečkou, změřit a pak jsme úspěšně splnili povahový test na 97 bodů (teda ON ho splnil:-)). Nic ho nevyvedlo z míry, jako by mi chtěl ukázat, že moje obavy byly zbytečné a on je prostě skvělej...TAKY ŽE JE!!!!!!!! Posouzení exteriéru bylo pro nás trošku nudnější, ale Bags byl trpělivý a poslušně se předvedl, jak nejlépe mohl. Vytknuto nám bylo světlejší oko a zatočený ocas. Doma dostal chlupáč prasečí nožičku a zbytek dne už jsme si jen hráli nebo odpočívali:-)